• Voor 15:00 uur besteld = Vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €150,-
  • Iedere week nieuwe items online

4.8

FASHION BY MILOX

FASHION BY MILOX


    Algemene voorwaarden

    Algemene Voorwaarden van Fashion by Milox.

    Op deze pagina leest u wat u van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij Fashion by Milox houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus lekker kort en bondig voor u gehouden. Fashion by Milox houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden zoals opgesteld door de NederlandseThuiswinkel Organisatie.

    Identiteit van de ondernemer

    Fashion by Milox

    Handelend onder de naam: Fashion by Milox

    Koestraat 11441 CV, te Purmerend

    KvK: 65.973.240

    BTW nr.: NL 001730081

    U kunt ons bereiken via:

    Telefoonnummer: 0299-426164

    email: ​[email protected]

    Facebook:​https://www.facebook.com/Milox.nl/

    Instagram: ​https://www.instagram.com/fashionbymilox

    Fashion by Milox is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:

    Maandag van 13.00 uur tot 18.00 uur

    Dinsdag t/m donderdag van 10.00 uur tot 18.00 uur

    Vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur

    Zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur

    Op koopzondagen (iedere laatste zondag van de maand): 12.00 uur tot 17.00 uur

    Komt u naar onze winkel toe?Gezellig! Maar helaas is die, in tegenstelling tot onze webshop, niet 24/7 open. Onze openingstijden zijn:

    Maandag van 13.00 uur tot 18.00 uur

    Dinsdag t/m donderdag van 10.00 uur tot 18.00 uur

    Vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur

    Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur

    De overeenkomst

    1.U doet online zaken met Fashion by Milox in een veilige webomgeving. De pagina’s waar u uw persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd. 2.Als u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht u de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders alnaar u onderweg is. 3.Het overzicht van uw bestelling sturen we u per mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen u de (digitale)bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.

    Herroepingsrecht: Retourneren en Ruilen

    Bent u niet blij met uw aankopen?

    Bij Fashion by Milox doen we niet graag moeilijk; u mag uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder verdere verplichtingen. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulierdat we mee hebben gestuurd met uw bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in deoriginele verpakking naar ons terug.

    Retourformulier kwijt? Stuur een berichtje naar ​[email protected]

    U kunt ook altijd bij ons in de winkel ruilen/retouren. Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee u de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Besluit u artikelen terug te zenden, dan zijn de retourkosten voor u. Retourneren in onze winkel, Fashion by Milox in Purmerend, is gratis! De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Purmerend. 

    Levering

    1. Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, is de volgende dag al in huis (met een beetje geluk), tenzij we een andere datum met u hebben afgesproken. Besteld u in het weekend – van vrijdag 15.00uur tot en met zondag– dan bezorgen we uw bestelling op dinsdag.

    2.Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt u uw geld terug. Als u wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo'n vervangend artikel mag u altijdkosteloos retourneren.

    4.We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling.Mocht u desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren.

    Transportgarantie

    U heeft recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid. Als u na het openen van het pakket schadeconstateert, neem dan direct contact op met ons. Wij zorgen voor een passende oplossing.

    Klachtenregeling

    Heeft u een klacht? Laat het ons dan snel weten. U krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om uw probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden. 

    Geschillen

    Komen we er echt niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt..Tevens wijzen wij u op het recht als consument om uw geschil te melden via het ODR platform van de Europese.Dit ODR platform is te vinden op ​http://ec.europa.eu/odr​. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Fashion by Milox 4.8 / 5 - 28 Reviews @ Google